יום שני, 17 בנובמבר 2008

רפלקציה

תאריך 13/11

בשיעור שעבר עשינו מבחן לתלמידים בחומר שלמדו, תקנתי את המבחנים אך לא הייתי מרוצה מהציונים.
בקשתי משרון רכזת כיתה ט, ומחנכת ט6 קרן לעשות מועד ב במבח. הן הסכימו אבל בכל זאת אמרו שיש צורך להגיש את הציונים של מועד א.
נכנסו לשיעור ונתנו הקדמה קצרה על מצב המבחן וגם אמרנו שיש מועד ב בחמישי הבא.
התלמידים לא היו מרוצים מציונים שלהם, וחלק מהם אמר שזאת הבעיה שלנו שרובם נכשלו.
עשיתי חזרה על כל שאלות המבחן, שאלה שאלה.
באמת יצאתי מעוצבנת מן השיעור.
במבחן הבא ברבעון השני אני מתכוונת לתת להם חזרה למבחן על דפים באופן מסודר.
אני מקווה שיצליחו בחמישי הבא.
תודה

תגובה 1:

יורם אורעד אמר/ה...

הרעיון לעשות מבחן חוזר הוא רעיון טוב. לא כדאי להתקדם עם התלמידים אם הם נמצאים במצב בו הם אינם מוכנים עדיין להתקדם לשלב הבא בלימודיהם. זהו גם מסר של רצון טוב ואני חושב שיש בו כדי לקדם את הקשר הטוב ביניכן לבין התלמידים. בדקתי את המבחן ששלחתן לי והוא בהחלט ראוי וטוב. טוב גם שהכנתן חזרה לקראת המבחן בדפים.
שיהיה לכן בהצלחה.

יורם